Gladiator. Ось вже 3 роки як цей бренд в Україні займає лідерські позиції по продажам в бюджетному та прокатному сегментах ринку САП. Причина – перш за все в доцільній збалансованій якості, простоті та зрозумілій функціональності модельного ряду. Маркетинг стратегія локального розвитку проста як двері – мінімізація додаткових витрат на рекламу, максимально звернувши увагу покупця на можливість оптимізації трат шляхом передзамовлень, наприклад. Іншими словами: нічого в маркетинг, все в якість чи в здешевлення!
Всупереч розхожій думці, рясно розкиданій на вентилятор конкурентами, Gladiator – то не російський бренд. Ми спеціально ставили це питання співробітнику BS-Marine, Юрію.
Було отримано розвернуту відповідь:
Компанiя була започаткована росiянами ще в 2009му як дистрибюторна для внутрішнього ринку. Основна продукція - надувні човни. В 2011му в Китаї був відкритий власний завод. Далі довгий активний розвиток виробництва, що дало можливість вийти за рамки однієї країни. З ростом можливостей виробництва та потенціалом світової експансії виникла необхідність реструктуризувати активи, виводячи їх з-під юрисдикції Росії. З 2018го року завод BS-Marine пiсля суттевих змін зареєстрований в Гонконзі, належить Юрію Дуніну, який ніяких планів по поверненню інвестицій (а тим паче-налогів) в Росію не має. В планах - звичайні реінвестиційні процеси нормального розвитку міжнародної компанії, керованої з Китаю. Перш за все, погляд BS-Marine спрямований у Європу, де вони мають десятки ділерів.
Тож сьогодні це успішна міжнародна компанія, фінансові потоки якої з Росією повязані дуже міноритарно, та й то в бік відтоку фінансів з Росії, а не навпаки. Російський менеджмент заводу це вже на сьогодні китайські експати з ВНП в Латвії, 99% часу проводячі між Китаєм та Европою. Звідси і весь бекграунд штучного нагнітання з приводу "москальскої контори".
В любому випадку, ця ситуація мала бути розглянута рано чи піздно. Працюючи з Китаєм, ми не дуже парилися тим чия це контора насправді і не дуже переймалися коли хтось знакодив надпис "Gladiator - русский бренд" в рунеті, і за це нам соромно. Тому насправді ми щиро вдячні конкурентам за поштовх в спину. Висновки зроблені - треба до всіх питань підходити відповідальніше, інколи ціною безсонних ночей.
Переклад Українською:
Платiжний документ щоб було зразу зрозумiло в яку "расею" та яким "вузькооким ворогам" перераховувалися грошi...
Щодо самого виробництва, то його ви можете побачити на відео-роликах в цій темі
Переваг для українського покупця роботи безпосередньо в такій схемі - декілька
1) Європейський менеджмент = адекватний розрул по косякам, гарантіям та фіксація багів;
2) мінімізація кількості посередників до покупця (наприклад, якщо ви замовляєте на китайському заводі під своїм брендом, то маєте схему з 2ма посередниками до України. А тут якраз нема націнки "за український бренд".
3) Динамічна зміна продукції відповідно змінам матеріалів. Айрдек поки ще рахується досить новим матеріалом, і повністю його потенціал не розкритий. Не можна сидячи в Україні без додаткових інвестиції та виробничих можливостей зрозуміти доцільності та можливості нових матеріалів.
Але час вже перейти безпосередньо до лінійки 2019го року.
Перша новина – знову таки здешевлення. В цьом році Gladiator вперше запускає лінійку однослойних дощок, котрі досить добре продаються в масс-бюджет сегменті (конкуренти – Aqua Marina, Z-Ray, BestWay).
Gladiator LT (так називатиметься ця лінійка) дійсно має бути найлегшим за рахунок одношарової технології. На цьому всі переваги… тогойсь. Дизайн як завжди сприймається індивідуально. Також є питання до жорсткості. Виробник анонсує стрінгери, які покриватимуть дошку не суцільним шаром, але скоріше всього важкому райдеру одношарова дошка все ж буде не дуже рекомендована. Також суттєві претензії можна передбачити і у живучості на прокаті. Ми ніколи не рекомендували одношарові дошки на прокатах. Все ж двослойки чи ламіновані дошки моють бути живучіші. Тим паче, в комплекті GL йде те саме алюмінієве трьохкомпонентне весло, яке, як показала практика минулих років, так легко втопити чи зламати.
Підсумуємо. Очікувані плюси/мінуси:
+ ціна, вага
- вандалостійкість, жорсткість, комплектація
Звичний вже нам по лінійці 2018го Gladiator в синьому отримав назву Gladiator BL.
Дизайн та контструкція залишилися без змін. Це легкі ламіновані (MSL) дошки, перевірені часом та прокатами України. А ось комплектація змінилася на краще. Тепер з звичайним гладіатором в комплекті йде карбон-нейлон весло та сумка з колесами (раніше з комплекту PRO), що вкупі з 3хрічною гарантією вигідно відтіняє цю лінійку серед конкурентів по бюджету. Також маємо її розширення(дошка 11 футів на 30 дюймів) та деякі мінорні зміни шейпу.
Повний баланс плюсів та мінусів тут навіть недоцільно виносити в акценти - все як треба.
Якщо цікаво - незалежный розгляд-порівняння такої дошки з найближчим конкурентом в сегменті від команди Dnipro Sup Team з Черкас по версіям та цінам 2018го року.
В преміальній лінійці заводу залишився бренд D7. В 2019му бренд більше не вироблятиметься з високотехнологічного але ніжного HiTex-у. Там використовуватиметься нова високотехнологічна тканина, буде цікаво потестувати цю снаряду.
Очікувані плюси/мінуси:
+ вага, комплектація
- ціна
ТАК А ДЕ Ж ЦІНИ?
>>> Ціни ТУТ <<<. За посиланням комерційна гілка, бо тут за комерцію не розмоввляємо!